Thursday, June 3, 2010

LooMa projekti õppepäev Paide Gümnaasiumi 7. klassidele

3. juunil toimus LooMa projekti õppepäev Kaltenbrunni matkarajal, milles osalesid Paide Gümnaasiumi 7a ja 7b klassi õpilased koos oma klassijuhatajate , õppealajuhataja Kersti Kertsmiku ja kooli direktori Vello Talvistega. Kõigepealt käidi Kaltenbrunni allikate matkarajal, seejärel tutvuti tehisjärve õppeklassiga ja täideti töölehti. Lõpuks toimus massiviktoriin Kaltenbrunni matkaraja ja tehisjärve õppeklassi kohta.


Mida arvasid osalenud õpilased sellisest õppepäevast?



  • See oli tore looduslik päev. Mulle meeldis kõik peale pika kõndimise.


  • Meeldis näha huvitavaid ja teistsuguseid asju. Allikad olid ka lahedad, aga kõik olid nii sarnased.


  • Mulle meeldis see matk, sest mets tegi selle väga huvitavaks, meeldis kõndimine metsas, kus tuli okstest läbi kõndida.


  • Täna nägin mitmeid huvitavaid allikaid ja nägin huvitavat loodust.


  • Allikate nimesid, mida ma täna kuulsin, pole ma varem kuulnud. Minu jaoks olid huvitavad nimed nendel. Töölehti oli natuke liiga palju, kuid peamiselt oli kõik tore.


  • Terve rada oli huvitav ja põnev. Mulle meeldis. Võiks pikema raja teha ja rohkem vaatlusi rajal.


  • See oli lahe, nalja sai palju.


  • Väga meeldis, ainult kõrvenõgesed natuke ajasid närvi.

No comments:

Post a Comment